ШҚО ББ Аягөз ауданы бойынша білім бөлімінің «Қалалық қазақ мектеп-лицейі» КММ-де «Практикалық жұмыс» тақырыбында өткен ғылыми-әдістемелік кеңестің күн тәртібі
Педагог-сарапшы Райымбекова М.А.Амангелді С.
2. «Табыс критерийіне жетудің алгоритмі» ҚМЖ құрудағы бағалау критерилері мен дискриптор құру жолдары.
Педагог-сарапшылар Абжанова Қ, Лебаева А
Күн тәртібіндегі бірінші мәселе бойынша «Саралап оқыту арқылы академиялық үлгерімді дамыту» Блум таксономиясы арқылы тапсырма құрастыру; педагог-сарапшылар: Райымбекова М.А; Амангелді С.Е мұғалімдерге өзінің іс-тәжірибесімен бөлісті. Мақсаты: Сабақта суреттерді пайдалана отырып, Блум токсономиясының деңгейінде тапсырма құрастыру. Ең бірінші психологиялық ахуал (Капитан ойыны) тудырып, топтарға бөлді. Коучинг тақырыбын табуға "Болжау әдісі", "Тұлғаны таны" әдісін пайдаланды. Педагог-сарапшылар өздерінің ойларын Ted форматында жеткізіп, топтарға Блум таксономиясының деңгейінде тапсырма құруды тапсырды. Топ мүшелері өздеріне берілген тапсырманы өте жоғары деңгейде, әрі қызықты ғып қорғап шықты.



Күн тәртібіндегі екінші мәселе бойынша педагог-сарапшылар: Абжанова Қ.О және Лебаева А.Ж «Табыс критерийіне жетудің алгоритмі» атты ұстаздар арасында коучинг өткізді. Коучинг мақсаты: Жас мамандарға ҚМЖ құрудағы бағалау критерийлері мен дескриптор құру жолдары туралы мәліметтер беру. Күтілетін нәтиже: Жас мамандар сапалы нәтижеге әкелетін критерийлер құрастыруға ,өз іс-әрекетін саралап және болашаққа жоспарлай алуды, оқу мақсатына сәйкес сабақ мақсаты,оған сәйкес дағды деңгейлерін анықтап,сол деңгейлер негізінде бағалау критерийлерін құрып,сол критерийлерге жету жолдарын анықтап көрсету үшін дескриторлар құрылатынын білетін болады. Ұстаздарға жалпы бағалау критерийі арқылы бағалау мұғалімдер үшін,оқушылар үшін,ата-ана үшін бағалаудың маңызы түрі екенін, сонымен қатар математика пәнінен мысал ретінде бағалау критерийі мен дескрипторлар құру жолдарын таныстырды. Коучинг аяғында ұстаздарды топтарға әр топтарға бастауыш сынып пәндері бойынша жеке жеке тапсырма беріліп, тапсырмаларға оқу мақсатына сәйкес бағалау критерийі мен дескрипторлар құру берілді. Топтық жұмыс кезінде ұстаздар белсенділік көрсетті, тек дене шынықтыру және даярлық топ ұстаздарына қиындау болды. Алдағы уақытта бұл ұстаздарға жекелеме көмек көрсетілетін болады.Коучинг нәтижесінде директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары топтық жұмыстарға дескрипторлар берілсе жақсы болар еді деген ұсыныс білдірді.


Күн тәртібіндегі үшінші мәселе бойынша сөз алған педагог-зерттеуші Жекеева А.К. және педагог- модератор Исабаев Р.М. «Тұлғалық-құзыреттілік амалды ендіру жағдайында оқу үдерістерін технологияландыру» ЦББР арқылы оқу жетістіктерін бағалау жолдары жайында коучинг өткізді. Цифрдық блім беру ресурстарының тиімділігі жайында таныстырылым көрсетіліп мәлімет айтылды. Сабақта қандай жаңа интерактивті бағдарламаларды ноутбук, смартфон, гаджеттерге қолдануға болады, оқушылардың білім алуға қызығушылығын қалай арттыруға болады?-деген сұрақ төңірегінде сөз қозғады. Wordwall-интерактивті және баспа материалдарын жасауға арналған көп функциялы құрал. Көптеген шаблондар интерактивті және баспа түрінде қол жетімді-екендігін айтылды. Педагог –модератор Исабаев Р.М. Wordwall бағдарламасынына тіркеліп акканут ашу кезеңдерінен бастап практикалық тұрғыда түсіндірді.
https://wordwall.net/ сайтында интерактивті тапсырмалар жасау жолдарын көрсетті. Сондай-ақ викториналық сұрақтар, дидактикалық ойындар жасауға болатін тиімді сервистік бағдарлама екенін ұғындыруға тырысты. Қатысып отырға мұғалімдерге https://wordwall.net/resource /27634622 сілтеме жіберіп, тапсырманы практикалық тұрғыда орындап көрсетті. Қатысушылар өздері орындап көрді, не үйренгендері жайында кері байланысқа шығып отырды. Тапсырма орындау барысында сұрақтар қойылып,түсінікті жауап берілді.
Соңынан powerpointbase.com сайтынан MS Power Point бағдарламасының шаблондарын жүктеп алуға болатынын да айтып, кеңестер берілді. Сонымен қатар https://www.survio.com сайтына тіркелу арқылы сабақты қорытындылау, сабақтағы бекіту және бағалау, кері байланыс кезеңдеріне ыңғайлы бағдарлама жайында да айтылды,сілтемесі мұғалімдерге жіберілді. Сынып жетекшілер мен психолог мамандарға да сауалнама алуға тиімді бағдарлама. Ендігі кезекте әр ұстаз өз білімін толықтырып, ЦББР тиімді қолдануға кеңестер берілді.
